Відбувся семінар вчителів з теми: «Формування навичок здорового способу життя на уроках основ здоров’я ».

26.03.2015 09:16

 26 березня 2015 року на базі відділу освіти   відбувся семінар вчителів з теми: «Формування навичок здорового способу життя на уроках основ здоров’я ».

 Під час засідання  районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я обговорено такі питання:

1. Тренінг як дієвий засіб реалізації задач предмета « Основи здоров»я».

 (Федорович С.І., керівник районного м/о вчителів основ здоров’я , вчитель основ здоров’я          Коблівської ЗОШ І-ІІІ ступенів).

2. Міжпредметні зв»язки на уроках основ здоров»я .

  (Журавльов Д.М., вчитель  основ здоров»я Данилівської  ЗОШ І-ІІ ступенів).

3. Предметні тижні - одна з форм активізації інтересу до предмета.

  ( Герман І.І., вчитель  основ здоров»я Малахівської  ЗОШ І-ІІ ступенів).

4. Профілактика захворювань, що набули соціального значення.

  (  Гонтаренко Н.Л ., вчитель основ здоров»я Лиманівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів).

5. Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках основ здоров»я.

  ( Бараболя Л.В., вчитель  основ здоров’я  Ч.Української  ЗОШ І-ІІІ ступенів) . 

У засіданні взяли участь вчителі основ здоров’я  загальноосвітніх навчальних закладів (усього – 14 осіб).

—————

Назад