Відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я на тему «Упровадження інноваційних здоров’я збережувальних технологій у навчально-виховний процес»

07.06.2018 10:51

    07 червня  2018 рокуна базі відділу освіти відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я на тему«Упровадження інноваційних  здоровя збережувальних технологій у навчально-виховний процес».

    В ході засідання   розглянуто наступні питання:

1.Презентація досвіду роботи «Впровадження нових здоров»язбережувальних технологій у роботі з учнями». Доповідач: Воляник С.О., вчитель основ здоров’яКалинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. 2.Презентація досвіду роботи «Безпека харчування». Доповідач: Савчук В.В., керівник РМО, вчитель основ здоров’я Березанської ЗОШ І-ІІІ ступенів. 3. Звіт про курсову перепідготовку. Про упровадження Всеукраїнського проекту «Вчимося жити разом».Доповідач: Гонтаренко Н.Л., вчитель основ здоров»яЛиманівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.  4. Майстер-клас «Протидія насиллю і булінгу». Доповідач: Громошняк  Т.С., вчитель основ здоров’я Щасливської  ЗОШ І-ІІІ ступенів.

—————

Назад